Sinkegroep

Directiesecretaresse

Locatie: Kruiningen. Contract: 24 – 40 uur.

Sinkegroep is op zoek naar een Directiesecretaresse. Ben jij een duizendpoot die op zoek is naar een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheden? Ben jij een aanpakker die de directie kan ondersteunen met allerlei secretariële en administratieve taken? Dan zoeken we jou!

Dit zijn wij

Alles op en rondom de bouw. Dat is wat we doen bij Sinkegroep. We zijn actief in infra, sloopwerken, saneringen, (puin)recycling, transport, containerservice en een betoncentrale, verdeeld over vijf onderdelen. Elk onderdeel is een vak apart, uitgevoerd met modern materieel en geschoold personeel.

Sinkegroep is een familiebedrijf met grote ambities en oog voor detail. We leveren ambachtelijk werk met moderne en innovatieve technieken. Onze oorsprong ligt in de Zeeuwse klei, waar we trots op zijn, en we streven naar een duurzame toekomst. Dit doen we met aandacht voor onze leefomgeving, de economische veerkracht van ons bedrijf en de mensen die de Sinkegroep vormen.

Net als bij het werk dat wij afleveren, gaan wij ook bij ons personeel voor kwaliteit. Kwaliteit in kennis en kunde en in werkhouding en collegialiteit. Daar staat tegenover dat de Sinkegroep jou heel wat te bieden heeft: goede arbeidsvoorwaarden, een fijne werkomgeving, groeimogelijkheden en een bedrijf om trots op te zijn.

Dit ga jij doen

  • Je ondersteunt de directie met alle administratieve en secretariële werkzaamheden, zoals agendabeheer, het plannen van vergaderingen, het afhandelen van correspondentie, en het archiveren van documenten;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor externen richting de directie, waarbij je zorgt voor de juiste filtering van inkomende communicatie en het geven van tijdige en adequate terugkoppeling;
  • Je bereidt afspraken van de directie voor en zorgt ervoor dat de benodigde vergaderstukken tijdig gedeeld zijn, gereed liggen en dat alle betrokkenen goed geïnformeerd zijn over de agenda en bijzonderheden van de bijeenkomst;
  • Je maakt de notulen tijdens directievergaderingen en zorgt ervoor dat deze tijdig worden verspreid onder de betrokkenen;
  • Je biedt ondersteuning bij het opstellen en bijhouden van documenten, rapporten en presentaties voor de directie, waarbij je zorgt voor nauwkeurigheid en consistentie in alle uitingen;
  • Je houdt toezicht op deadlines en zorgt dat alle taken binnen de gestelde termijnen worden afgerond, waarbij je nauw samenwerkt met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt;
  • Je neemt proactief initiatief om verbeteringen aan te brengen in administratieve processen en draagt bij aan de efficiëntie van de dagelijkse werkzaamheden van de directie.

Dit zoeken wij

  • Je beschikt over relevante ervaring en daadkracht voor de juiste uitvoering van de functie;
  • Je hebt een afgeronde mbo+/hbo-opleiding, bij voorkeur in office management of secretariële ondersteuning;
  • Je bent integer en gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie;
  • Je werkt zelfstandig, neemt initiatief, en lost problemen op zonder veel begeleiding;
  • Je werkt secuur, met aandacht voor detail en nauwkeurigheid in al je taken;
  • Je bent en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je kunt goed plannen en organiseren, en houdt overzicht, ook in een hectische omgeving;
  • Je beschikt over goede digitale vaardigheden en beheerst Microsoft 365;
  • Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderende prioriteiten.

Dit bieden wij

  • Een goed salaris passend bij de functie en jouw ervaring;
  • Uitstekende aanvullende arbeidsvoorwaarden;
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in je rol;
  • Een prettige kantooromgeving met alle benodigde faciliteiten;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Heb jij interesse?

Pas jij in bovenstaand profiel en wil je onderdeel worden van Sinkegroep? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier of via vacature@sinkegroep.nl.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marcel van der Hart via 0113-441504.